Praca Administracja biurowa Administracja Prace biurowe
Opublikowano: 28-01-2024 | Wygaśnie: 26-12-2024
Dodane przez: | Neytirii |
Lokalizacja: | Mazowieckie Warszawa Warszawa |
Telefon: | {{ phone }} |
Rodzaj pracy: | Kontrakt / Freelancer |
Typ umowy: | Inny |
Typ: | Oferuję |
Pełny opis stanowiska
Jesteś osobą dyspozycyjną lub studiujesz zaocznie? Potrafisz zorganizować pracę swoją oraz wspomóc innych
przy wykonywaniu ich obowiązków? Lubisz organizować i dbać, aby rzeczy w biurze działy się jak należy?
Mamy coś dla Ciebie. Szukamy osób na stanowisko:
Office Assistant
Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą zajmującą się analityką internetową. Działamy na polskim rynku od 11 lat
i cały czas się rozwijamy.
W związku z tym poszukujemy Ciebie — skrupulatnej i dobrze zorganizowanej osoby na stanowisko Office
Assistant. Gdy dołączysz do naszego teamu, będziesz dbać o codzienną pracę naszego biura oraz wspierać
osoby realizujące projekty w organizacji ich pracy. Twoja praca przełoży się również na sprawne funkcjonowanie
procesów w firmie związanych z finansami, administracją i sprzedażą. Niejednokrotnie będziesz odpowiedzialny/a
za organizację firmowego wyjścia lub wyjazdu integracyjnego.
W związku z realizacją projektów zagranicznych do naszego zespołu poszukujemy osoby z dobrą znajomością
języka angielskiego – jak w końcu udzielić informacji telefonicznej Klientowi zagranicznemu lub zorganizować
wyjazd i spotkanie w innym kraju?
Nie musisz mieć doświadczenia, ale oczekujemy, że będziesz bardzo mocno zdeterminowany/a do pracy.
Jak będzie wyglądała praca na tym stanowisku?
W skrócie Twój zakres obowiązków będzie wyglądał następująco:
Administracja biurowa: odbieranie telefonu, drobne zakupy biurowe, kontakty z dostawcami itp.
Obsługa korespondencji: wsparcie procesowania umów z Klientami, skanowanie dokumentów,
zamawianie kuriera itp.
Prace administracyjne w projektach: zamawianie taksówek, umawianie badań użyteczności,
organizacja wyjazdów itp.
Wsparcie procesów sprzedaży: dodawanie leadów do CRMu itp.
Wsparcie raportowania finansowego: obsługa obiegu dokumentów, wystawianie faktur itp.
Organizacja wyjazdów i integracji firmowych
Na pewno zastanawiasz się z jakimi firmami współpracujemy. Jest ich trochę. Do tej pory realizowaliśmy projekty
dla takich firm jak: LPP (Reserved, Cropp, Mohito), 4F, Tylko, Triverna, Wittchen, Conrad, Lancerto, Limango,
Answear.com, Black Red White, Prosto, Publio, Showroom, Praktiker, Legia Warszawa czy Sizeer.
Gdy dołączysz do naszego zespołu zagwarantujesz sobie świetną atmosferę w pracy, bardzo dużą
samodzielność, rewelacyjnych współpracowników i możliwości szybkiego rozwoju.
Co musisz umieć?
Na stanowisko Office Assistant szukamy osoby z niewielkim lub bez doświadczenia.
Poszukujemy osoby, która przede wszystkim jest zorganizowana i solidnie wykonuje swoje obowiązki. Jeżeli
czegoś nie da się zrobić, to poszukuje rozwiązań i bierze sprawy w swoje ręce. Po prostu–dowozi!
Na pewno poszukujemy osoby, która:
Jest dyspozycyjna w dni robocze w godzinach 9-17
Zna język angielski w mowie i piśmie na poziomie min. B2 (możliwość swobodnej komunikacji)
Jest samodzielna i odpowiedzialna
Potrafi zorganizować swoją pracę i wspomóc innych w ich obowiązkach
Sprawnie posługuje się komputerem i zna Excela
Jest otwarta, zaangażowana, entuzjastyczna i pełna energii
Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo:
Jesteś studentem/ką studiów zaocznych
Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
Szukamy osoby, która nie zna rzeczy niemożliwych do zrobienia. Wszystkie obowiązki, których się podejmuje robi
najlepiej jak potrafi, dzięki czemu wszystko działa sprawnie.
Co oferujemy?
Wynagrodzenie w przedziale 3.400-4.000 zł brutto UMZ lub netto na fakturze B2B
Stabilność i pewność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Świetną atmosferę w pracy i rewelacyjnych współpracowników
Kartę sportową i Spotify Premium
Darmowe owoce oraz regularne lunche firmowe
Jak możesz dowiedzieć się więcej o nas oraz o pracy z nami?
Jeżeli masz wątpliwości, czy to, co robimy jest dla Ciebie albo po prostu chcesz dowiedzieć się więcej - napisz
maila na dolaczdo@conversion.pl
Pracownik Grupy Myjącej - praca na I zmianę
Cedrob S.A. jest w pełni zintegrowaną firmą drobiarską z polskim kapitałem – dziś największym pracodawcą w regionie. Planujemy stały wzrost zatrudnienia w całej organizacji, co związane jest z obecną ...
Za darmo
Praca zdalna | Praca dla każdego | OD ZARAZ | Dodatkowa |
W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim ...
Dekarz-blacharz, praca od zaraz na terenie Francji, atrakcyjne warunki
AS INTERIM to profesjonalna agencja pośrednictwa pracy, certyfikat nr 27848, która świadczy usługi w zakresie rekrutacji pracowników dla naszych zagranicznych klientów, obecnie prowadzimy rekrutację d...
80,00 zł
Operator wózka wysokiego składu
Personnel International BPO Sp. z o.o. (nr cert. 5703) jest agencją zatrudnienia należącą do grupy Personnel International, działającej na międzynarodowym rynku już od 20 lat. Zatrudniamy pracowni...