Muzyka i Edukacja Pozostała muzyka i edukacja
Opublikowano: 09-07-2023 | Wygaśnie: 17-07-2024
Dodane przez: | Edu0044 |
Lokalizacja: | |
Telefon: | {{ phone }} |
Typ: | Oferuję |
Korzyści udziału w Szkoleniu Online:
Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
Doświadczona kadra trenerska- opieka trenera online- wykładowca czuwa nad pracą grupy w czasie rzeczywistym
Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
Cele szkolenia:
Usprawnienie procesów telefonicznej obsługi klienta w przedsiębiorstwach
Weryfikacja umiejętności obsługi klienta poszczególnych uczestników szkolenia
Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
Bezpłatna analiza jakości obsługi klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
Wypracowanie umiejętności obsługi klienta
Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami
Program szkolenia:
Wprowadzenie
Określenie potrzeb uczestników szkolenia
Ćwiczenia wprowadzające
Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Weryfikacja działań sprzedażowych – wyznaczenie elementów do poprawy
Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja
Komunikacja w obsłudze klienta:
Czym jest komunikacja?
Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
Reguła pierwszego wrażenia przez telefon i email oraz trening
Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
Parafrazowanie oraz dowartościowywanie rozmówcy
Trening aktywnego słuchania
Skuteczne przekazywanie informacji – trening
Znaczenie tonu głosu
Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu komunikacji
Wywieranie wpływu i język korzyści
Telefoniczna obsługa klienta
Umiejętne rozpoznawanie potrzeb i rozwiązywanie problemu Klienta
Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów Klienta.
Standardy telefonicznej obsługi Klienta – dopasowanie słów kluczowych
Niedozwolone zwroty w dialogu telefonicznym
Techniki obsługi Klienta i Klient zdenerwowany:
Klient zmotywowany vs niezmotywowany
Zwroty zakazane w rozmowach handlowych
Budowanie pozytywnego nastawienia
Najczęstsze obiekcje klientów
Obsługa klienta na drodze elektronicznej
Przekształcanie negatywnych komunikatów na pozytywy
Praktyczne techniki negocjacyjne
Klient zdenerwowany i reklamacje
Metoda ASAP
Trening technik sprzedaży uczestników szkolenia – analiza i wnioski
Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu obsługi klienta
Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?
1. Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
2. Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
3. Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla woj. pomorskiego
Rocznie:
1. Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników
2. Realizujemy ponad 1000 szkoleń
Policealne Architektura krajobrazu -całość online
Szkoła policealna on-line. Całość programu 450 h (jeden rok szkolny) prowadzona jest poprzez platformę e-learningu, bez udziału w zajęciach stacjonarnych. Zaliczenia przedmiotów - pisemne przez intern...
180,00 zł
Materiały dydaktyczne Testy Generatory i inne 2023/2024 liceum, technikum!
Polecam pomoce dydaktyczne do liceum i technikum: - testy - kartkówki - generatory testów - sprawdziany - testy i opracowania lektur - diagnozy i inne Pomoce do wszystkich przedmiotów: język po...
1,00 zł (do negocjacji)