Praca Zdrowie Rejestracja i obsługa pacjentów
Opublikowano: 17-01-2024 | Wygaśnie: 10-01-2025
Dodane przez: | Neytirii |
Lokalizacja: | Śląskie Katowice |
Telefon: | {{ phone }} |
Rodzaj pracy: | Pełny etat |
Typ umowy: | Umowa o pracę |
Gyncentrum Sp. z o. o. to jedna z najprężniej rozwijających się firm medycznych w Polsce. Organizację tworzą nowoczesne ośrodki, m.in. Kliniki Leczenia Niepłodności i Diagnostyki Prenatalnej, Szpital i Centrum Leczenia Endometriozy oraz Wielospecjalistyczne Centra Medyczne holsäMED. Poszukujemy ludzi z pasją, cechujących się empatią, otwartych na pomoc pacjentom. Nowych członków zespołu traktujemy jak partnerów, którzy nie boją się wyzwań i chcą z nami doskonalić obsługę naszych pacjentów.
Obecnie w związku z rozwojem Naszego Centrum Medycznego holsäMED zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Kościuszki 229 poszukujemy osoby na stanowisko: Młodszy Asystent ds. Obsługi Pacjenta/ Rejestratorka medyczna.
Jeśli szukasz nowych wyzwań zawodowych, cenisz sobie ciągły rozwój, a ponad wszystko lubisz pracę z ludźmi i dla ludzi skontaktuj się z nami i prześlij Nam swoją aplikację!
TWOJE GŁÓWNE ZADANIA:
Osobista, telefoniczna i elektroniczna rejestracja pacjentów.
Prowadzenie i nadzór nad harmonogramem wizyt pacjentów oraz harmonogramem lekarzy.
Prowadzenie kartotek pacjentów w formie elektronicznej i papierowej.
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z pacjentami.
współpraca z lekarzami w zakresie wypełniania druków ZUS ZLA i nagłówków recept.
Przyjmowanie płatności za usługi.
WYMAGANIA WOBEC CIEBIE:
Wykształcenie minimum średnie- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Znajomości obsługi komputera.
Umiejętności pracy w grupie oraz komunikatywność.
Odporności na stres.
Empatia oraz zaangażowanie.
Umiejętność nawiązywania kontaktów.
OFERUJEMY:
Szkolenie, które przygotuje Cię do wykonywania powierzonych obowiązków,
Zgrany zespół,
Wsparcie przełożonego i doświadczonych współpracowników,
Możliwość nawiązania stałej współpracy,
Pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,