Praca Hotelarstwo Zarządzanie hotelem
Opublikowano: 11-01-2024 | Wygaśnie: 02-06-2024
Dodane przez: | Neytirii |
Lokalizacja: | Dolnośląskie Kłodzko |
Telefon: | {{ phone }} |
Rodzaj pracy: | Pełny etat |
Typ umowy: | Umowa o pracę |
Typ: | Oferuję |
Lokalizacja
dolnośląskie / Szklarska Poręba
kategoria
Hotelarstwo
Obowiązki:
zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług przez dział recepcji i rezerwacji,
budowanie pozytywnego wizerunku hotelu wśród Gości,
profesjonalna obsługa spraw związanych z pobytem Gości, szybkie reagowanie na ich potrzeby,
udzielanie informacji o ofercie hotelu i dostępnych usługach,
bieżące rozwiązywanie problemów,
budowanie i utrzymywanie dobrej współpracy pomiędzy działem recepcji i rezerwacji oraz z innymi działami hotelu w celu zapewnienia Gościom jak najlepszej opieki,
zapewnienie terminowego przepływu informacji i prawidłowej komunikacji w zespole,
zarządzanie i koordynowanie pracy prowadzonego zespołu,
planowanie i organizacja pracy pracowników recepcji i rezerwacji,
rozwijanie pracy zespołowej, prowadzenie szkoleń i instruktaży dla pracowników,
pełnienie funkcji „Manager on Duty”,
ulepszanie istniejących oraz tworzenie i wprowadzanie nowych procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu,
rozliczanie pobytów oraz sporządzanie i kontrola dokumentów sprzedażowych i raportów,
realizacja wyznaczonych celów biznesowych,
tworzenie budżetu działu, kontrola kosztów i optymalizacja grafików pracy.
Wymagania:
min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
wysoko rozwinięte umiejętności managerskie,
nastawienie na jakość obsługi oraz budowania pozytywnych relacji z Gośćmi,
poczucie odpowiedzialności za prowadzony zespół i jego wyniki,
łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność pracy w zespole,
wysoka kultura osobista i życzliwe podejście do ludzi,
doskonała organizacja pracy własnej i prowadzonego zespołu,
umiejętność planowania, analitycznego myślenia oraz pracy pod presją czasu,
samodzielność, inicjatywa i zaangażowanie w powierzone obowiązki,
rzetelność, terminowość oraz dbałość o szczegóły,
znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
znajomość pakietu Office (Word, Excel),
gotowość do pracy także w weekendy i święta.
Nasz Klient oferuje:
stabilne zatrudnienie w oparciu o formę współpracy zgodną z preferencjami,
w przypadku relokacji, możliwość zakwaterowania na terenie obiektu,
możliwość rozwoju zawodowego w ramach działu i w strukturach hotelu oraz udziału w szkoleniach organizowanych przez hotel,
przyjazną atmosferę pracy w pełnym pozytywnej energii i zgranym zespole,
zniżki pracownicze,
ubezpieczenie grupowe,
posiłki pracownicze,
bezpłatny kurs języka angielskiego w trakcie godzin pracy,
parking dla pracowników,
paczki świąteczne,
świętowanie urodzin i spotkania integracyjne.
WYKŁADANIE TOWARU - HOLANDIA - AMSTERDAM
O firmie Krótkie wprowadzenie Dla marki najpopularniejszych supermarketów w Holandii, poszukujemy osób, do wykładania towaru w sklepach sieci w Amsterdamie. Znasz angielski i chcesz poznać Amsterda...
10 000,00 zł
Kontroler Jakości / Pomocnik Magazyniera
Dla naszego klienta, zajmującego się międzynarodowym obrotem metali nieżelaznych i skupem makulatury poszukujemy osób na stanowisko: Kontroler Jakości / Pomocnik Magazyniera. Zakres obowiązków: • ...
Pracownik fizyczny w fabryce pita i chipsów - również dla obcokrajowców - Zabrodzie
Obowiązki: Obowiązki dla kobiet •Pakowanie gotowych produktów w kartony •Montaż kartonów do pakowania produktów •Utrzymanie miejsca pracy w czystości Obowiązki dla mężczyzn •Zbieranie gotowych k...
Specjalista ds. reklamacji, TAURON dystrybucja S.A.
Pełny opis stanowiska Wykształcenie średnie 1 rok doświadczenia w obszarze dystrybucji energii elektrycznej lub sprzedaży energii elektrycznej Znajomość Prawa Energetycznego Znajomość pakiet...