Office Assistant - asystent biurowy

Praca Administracja biurowa Administracja Prace biurowe

Opublikowano: 28-01-2024 | Wygaśnie: 26-12-2024

4 000,00 zł

{{ phone }}

Dodane przez: Neytirii
Lokalizacja: Mazowieckie
Warszawa
Warszawa
Telefon: {{ phone }}

Szczegóły

Rodzaj pracy: Kontrakt / Freelancer
Typ umowy: Inny
Typ: Oferuję

Opis

Pełny opis stanowiska

Jesteś osobą dyspozycyjną lub studiujesz zaocznie? Potrafisz zorganizować pracę swoją oraz wspomóc innych
przy wykonywaniu ich obowiązków? Lubisz organizować i dbać, aby rzeczy w biurze działy się jak należy?

Mamy coś dla Ciebie. Szukamy osób na stanowisko:

Office Assistant
Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą zajmującą się analityką internetową. Działamy na polskim rynku od 11 lat
i cały czas się rozwijamy.

W związku z tym poszukujemy Ciebie — skrupulatnej i dobrze zorganizowanej osoby na stanowisko Office
Assistant. Gdy dołączysz do naszego teamu, będziesz dbać o codzienną pracę naszego biura oraz wspierać
osoby realizujące projekty w organizacji ich pracy. Twoja praca przełoży się również na sprawne funkcjonowanie
procesów w firmie związanych z finansami, administracją i sprzedażą. Niejednokrotnie będziesz odpowiedzialny/a
za organizację firmowego wyjścia lub wyjazdu integracyjnego.

W związku z realizacją projektów zagranicznych do naszego zespołu poszukujemy osoby z dobrą znajomością
języka angielskiego – jak w końcu udzielić informacji telefonicznej Klientowi zagranicznemu lub zorganizować
wyjazd i spotkanie w innym kraju?

Nie musisz mieć doświadczenia, ale oczekujemy, że będziesz bardzo mocno zdeterminowany/a do pracy.

Jak będzie wyglądała praca na tym stanowisku?
W skrócie Twój zakres obowiązków będzie wyglądał następująco:

 Administracja biurowa: odbieranie telefonu, drobne zakupy biurowe, kontakty z dostawcami itp.
 Obsługa korespondencji: wsparcie procesowania umów z Klientami, skanowanie dokumentów,

zamawianie kuriera itp.
 Prace administracyjne w projektach: zamawianie taksówek, umawianie badań użyteczności,

organizacja wyjazdów itp.
 Wsparcie procesów sprzedaży: dodawanie leadów do CRMu itp.
 Wsparcie raportowania finansowego: obsługa obiegu dokumentów, wystawianie faktur itp.
 Organizacja wyjazdów i integracji firmowych

Na pewno zastanawiasz się z jakimi firmami współpracujemy. Jest ich trochę. Do tej pory realizowaliśmy projekty
dla takich firm jak: LPP (Reserved, Cropp, Mohito), 4F, Tylko, Triverna, Wittchen, Conrad, Lancerto, Limango,
Answear.com, Black Red White, Prosto, Publio, Showroom, Praktiker, Legia Warszawa czy Sizeer.

Gdy dołączysz do naszego zespołu zagwarantujesz sobie świetną atmosferę w pracy, bardzo dużą
samodzielność, rewelacyjnych współpracowników i możliwości szybkiego rozwoju.

Co musisz umieć?
Na stanowisko Office Assistant szukamy osoby z niewielkim lub bez doświadczenia.

Poszukujemy osoby, która przede wszystkim jest zorganizowana i solidnie wykonuje swoje obowiązki. Jeżeli
czegoś nie da się zrobić, to poszukuje rozwiązań i bierze sprawy w swoje ręce. Po prostu–dowozi!

Na pewno poszukujemy osoby, która:
 Jest dyspozycyjna w dni robocze w godzinach 9-17
 Zna język angielski w mowie i piśmie na poziomie min. B2 (możliwość swobodnej komunikacji)
 Jest samodzielna i odpowiedzialna
 Potrafi zorganizować swoją pracę i wspomóc innych w ich obowiązkach
 Sprawnie posługuje się komputerem i zna Excela
 Jest otwarta, zaangażowana, entuzjastyczna i pełna energii

Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo:
 Jesteś studentem/ką studiów zaocznych
 Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku

Szukamy osoby, która nie zna rzeczy niemożliwych do zrobienia. Wszystkie obowiązki, których się podejmuje robi
najlepiej jak potrafi, dzięki czemu wszystko działa sprawnie.

Co oferujemy?
 Wynagrodzenie w przedziale 3.400-4.000 zł brutto UMZ lub netto na fakturze B2B

Stabilność i pewność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
 Świetną atmosferę w pracy i rewelacyjnych współpracowników
 Kartę sportową i Spotify Premium
 Darmowe owoce oraz regularne lunche firmowe

Jak możesz dowiedzieć się więcej o nas oraz o pracy z nami?
Jeżeli masz wątpliwości, czy to, co robimy jest dla Ciebie albo po prostu chcesz dowiedzieć się więcej - napisz
maila na dolaczdo@conversion.pl

Map

Formularz kontaktowy

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Podobne ogłoszenia w tym samym województwie

Poszukujemy kierowców C+E oraz przewoźników krajowych

Twój zakres obowiązków • Praca w systemie ciągłym • Realizacja dostaw do klientów, w systemie kursów jednodniowych ( +/- 5%) • Dbanie o przewożony towar • Rozliczanie się z dokumentów dostaw Na...

 

Praca

Poszukujemy kierowców C+E oraz przewoźników krajowych

Twój zakres obowiązków • Praca w systemie ciągłym • Realizacja dostaw do klientów, w systemie kursów jednodniowych ( +/- 5%) • Dbanie o przewożony towar • Rozliczanie się z dokumentów dostaw Na...

 

Praca

Magazynier

Personnel International BPO Sp. z o.o. (nr cert. 5703) jest agencją zatrudnienia należącą do grupy Personnel International, działającej na międzynarodowym rynku już od 20 lat. Zatrudniamy pracownikó...

 

Praca

Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku: Pracownik sklepu.

Jesteśmy firmą zajmującą się rekrutacją osób poszukujących zatrudnienia. Zaufaj naszemu doświadczeniu. Działamy od 2018 roku. Posiadamy certyfikat Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia KRAZ nr 19537...

32,00 zł

Praca

Podobne ogłoszenia z całej Polski

Magazynier Sieradz

Personnel International BPO Sp. z o.o. (nr cert. 5703) jest agencją zatrudnienia należącą do grupy Personnel International, działającej na międzynarodowym rynku już od 20 lat. Zatrudniamy pracowników...

5 500,00 zł

Praca

Kompletowanie zamówień

Personnel International BPO Sp. z o.o. (nr cert. 5703) jest agencją zatrudnienia należącą do grupy Personnel International, działającej na międzynarodowym rynku już od 20 lat. Zatrudniamy pracownikó...

7 000,00 zł

Praca

Magazynier Skarbimierz

Personnel International BPO Sp. z o.o. (nr cert. 5703) jest agencją zatrudnienia należącą do grupy Personnel International, działającej na międzynarodowym rynku już od 20 lat. Zatrudniamy pracownikó...

8 000,00 zł

Praca

Magazynier Sosnowiec

Personnel International BPO Sp. z o.o. (nr cert. 5703) jest agencją zatrudnienia należącą do grupy Personnel International, działającej na międzynarodowym rynku już od 20 lat. Zatrudniamy pracownikó...

8 000,00 zł

Praca

Banner